الجمعة ٢٠ سبتمبر ٢٠٢٤

رئيس مجلس الادارة : أحمد أحمد نور

نائب رئيس مجلس الادارة : وليد كساب

رئيس التحرير : محمد عبد العظيم

أخبار عاجلة

هل سامحتها؟ قصة عروس المحلة مع الميكب أرتست من الألف للياء

عروسة المحلة

تصدر هاشتاج عروس المحلة مواقع التواصل الاجتماعي خلال الساعات الماضية بعد إهانة ميكب ارتيست لها، بعد الإتفاق على ميكب سوارية، لتتفاجئ الأخيرة بأنها خطوبة.

ومن جانبها علقت عروسة المحلة عبر حسابها الرسمي بموقع الفيسبوك: “أولا أنا بجد بشكر كل الناس اللي دافعت عني، ثانيا يا جماعة أنا اليوم عدى على خير ونزلت من عندها قولت في سري بس حسبي الله ونعم الوكيل، وروحت البيت وعملت ميكاب لنفسي واتصورت سيشن وكانت الخطوبة حلوة والموضوع أصلا نسيته ومكنش في بالي خالص”.

وأضافت عروسة المحلة: “أنا مش متابعة أي حاجة على الفيس بوك وانا مسامحاها عادي لأني عرفت إن هي فعلا تعبت وربنا يشفيها الأول والآخر دا مصدر رزقها وعمري ما أكون سبب في قطع عيش حد وربنا يعوضها خير”.

وتابعت عروسة المحلة تصريحاتها الصحفية: “إن زوج الميكب ارتيست تواصل معها للحديث عن الواقعة من خلال بث مباشر، « قالولي اطلعي اتكلمي في لايف معانا عشان أقول كلام محصلش، بس مش هعمل كدا أكيد”.

وحكت عروسة المحلة تفاصيل الواقعة، مشيرة لأنها استقرت على حجز ميكب الخطوبة مع ميكب ارتيست تدعى نورا، وعندما سألت عن الأسعار الخاصة بها على الصفحة الرسمية لها، فكان سعر الميكب السورية مناسب للعروس وهو 450 جنيها.

وأتمت تصريحها عروسة المحلة: “أنا كنت عايزة ميكب بسيط، وكان السعر ده مناسبني عشان كدا حجزت، أنا مضحكتش عليها في حاجة، وبعد ما خلصنا، معجبنيش لأن المساعدة عملتلي ميكب أوڤر، بس متكلمتش”.

عن Eyon Elmagles

شاهد أيضاً

أزمة جديدة لحسن شاكوش: إيقاف عن العمل وتحقيق بسبب فيديو مسيء

أزمة جديدة لحسن شاكوش: إيقاف عن العمل وتحقيق بسبب فيديو مسيء

كتبت: مروة الجبار أعلن الفنان مصطفى كامل، نقيب المهن الموسيقية، عن تحويل المطرب حسن شاكوش …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *